Bosch Service Excellence - az üzleti siker kulcsa

A Bosch Car Service hálózat sikerének kézikönyve

A 2008-as fontos év a Bosch Car Service-ek számára, mivel a Bosch a szerződött szervizek támogatására fejlesztéseket vezetett be. A hálózat tovább nő, a márka tovább erősödik, és a partnerek minél jobb teljesítménye kerül a középpontba. Ezek a Bosch Service Excellence célkitűzései. A gépjármű szervizelés nagyobb kihívás mint valaha; az erős verseny, az igényes ügyfelek és a gyorsan fejlődő technológia jellemzi, így a műhelyeknek mindig naprakésznek kell lenniük. A műhelyeket ma már nemcsak szerviz- és javító központnak tekintik, hanem olyan vállalkozásnak is, amely kiváló ügyfélszolgálatot és további szolgáltatásokat kínál a javításokkal kapcsolatos minimumkövetelményeken felül.

Egy Bosch Car Service létrehozása, növekedése és fejlődése számos tényezőnek tulajdonítható, köztük nem utolsó sorban a műhelyeket működtető szerelőknek és tulajdonosoknak, valamint annak, hogy képesek-e a piaci igényeknek megfelelően fejlődni, ezáltal annak megfelelni. Az elért sikerek folytatása és a piacvezető pozíció megőrzése érdekében folyamatosan fejlődni kell. A Bosch Car Service koncepció fejlesztésében a következő lé - pés a Bosch Service Excellence kézikönyv bevezetése. A Bosch ervice Excellence célja, hogy meglévő erős alapjainkra építsünk és a támogatást kiterjesszük a műhelyek folyamatainak több kulcsfontosságú sikertényezőjére.

A Bosch Service Excellence bevezetése fokozatosan történik. Az egyes fejezeteket megvalósítási módszerek és javaslatok is követik, de mindegyik kulcsfontosságú sikertényező periódikusan kerül bevezetésre, a következő néhány évben sorra véve a tizenegy kulcsfontosságú sikertényezőt. Ez a megközelítés bőségesen biztosít időt a változások megvalósítására és arra, hogy a koncepciónak fókuszt és stratégiát adjon az elkövetkezendő évekre.

Első lépésként a Bosch Car Service-ek egy több napos Szerviz-menedzsment felsőfokon tréningen vettek részt, ahol szakavatott tréner segítségével közösen elemezték a szervizfolyamatokat. Az elméleti alapokon túl a részt vevők gyakorlati, szituációs feladatokkal sajátították el, majd elemezték az elméleti előadáson hallottakat. A visszajelzések alapján a tanfolyam - erős csapatépítő hatásán túl - egyértelműen sikeres és hasznos volt.



Online bejelentkezés szervizünkbe
Név :
Mobil :
E-mail :
Bosch Infovonal